zaterdag 11 november 2017

Weer thuis

De prijsuitreiking bij het diner gisteravond was uiteraard een hoogtepunt in onze Montenmedio-week. Terecht benadrukte Jan dat er feitelijk een finale van alleen maar prijswinnaars was gespeeld. De definitieve uitslag liet zien dat er ook van een zeer close finish sprake was.
de nummers 1,2 en 3
De nummers een, twee en drie krijgen mooie golftassen van sponsor Bob thuisgestuurd. De nummer een Geurt glunderde bij zijn overwinnaarsspeech en merkbaar was dat hij door allen als een terechte winnaar wordt beschouwd.
de winnaar aan het woord
De rest van de dinner time werd gevuld met onderling terugkijken naar een mooie en sportieve week. De stemming werd al licht weemoedig omdat duidelijk was dat dit de dag voor het afscheid was. Omdat we de volgende dag vroeg zouden opstaan werd het dit keer niet zo laat als anders. Gelukkig had Jan geregeld dat er om 5 uur al een ontbijt klaar stond. Het was een rustig en nog wat slaperig gebeuren aan de ontbijttafel. In de bus waren er bij die het dutten al snel hervatten. Voorin de bus hebben, zo hoorde ik achteraf, twee dames zich kranig wakker gehouden en de gehele rit naar Sevilla gezellig met elkaar doorgekletst.
Op het overzichtelijke vliegveld van Sevilla hebben we nog van Spaanse koffie genoten waarna de groen witte Transavia vogel ons soepel naar huis bracht. Bij de landing kneep gezagvoerder De Ruiter nog even extra in de remmen om te zorgen dat iedereen in het gezelschap goed wakker was.
In de aankomst-bagagehal hebben we elkaar hartelijk gegroet met de wens dat het weerzien niet te lang op zich laat wachten. Gewapend met onze bagage maar vooral ook met heel veel mooie herinneringen gingen we uit elkaar.
Bij dat afscheid is nog afgesproken dat iedereen die leuke, mooie , memorabele foto's heeft van de afgelopen week deze, bijvoorbeeld via wetransfer.com , naar Jan stuurt.
Inmiddels is iedereen zo neem ik aan weer terug op zijn/haar basis. Dat geldt in ieder geval voor mij.
Tevens betekent dit dat ik hiermee een punt zet achter mijn blogactiviteiten. (Ik laat deze blog overigens voorlopig voortbestaan voor wie nog wat wil teruglezen.) Het was me een plezier deze te verzorgen en dank jullie voor de (meestal opbouwende) commentaren die ik hierop kreeg.
Groet!

Toon

2 opmerkingen:

  1. Beste Toon
    Ik wil je hartelijk danken voor de geweldige verhalen op de blog.
    Iedereen heeft er van genoten.
    Tot ziens bij de Reünie.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hola Toon (Eneco),
    Sorry dat ik je ermee geplaagd heb.
    Vandaag alles gelezen en ik vind dat je DE week mooi en prachtig heeft omschreven.
    Ik stuur zsm via wetransfer aan Jan de foto’s.
    Het was een supertop week.
    Dag dag aan iedereen. Hasta luego����‍♀️⛳️����

    BeantwoordenVerwijderen